Wyposażenie i ciekawostki

 

UGS

Od li...

Czytaj więcej


O nas oraz misja przedsiębiorstwa


Zarząd

Prezes:  lek. med. Krystyna Mierzejewska

Wiceprezes:  lek. med. Barbara Kuraś

  

NIP:  873 28 29 357

REGON: 851792976

Numer KRS: 0000190338

Kod Świadczeniodawcy: 065/200032

 

Certyfikaty

 Nasza Przychodnia posiada certyfikat ISO 9001:2008, zakres certyfikacji:

REALIZACJA USŁUGI W ZAKRESIE:

- PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ Z NOCNĄ I ŚWIĄTECZNĄ OPIEKĄ ZDROWOTNĄ

- AMBULATORYJNEJ OPIOEKI SPECJALISTYCZNEJ

- TRANSPORT SANITARNY

- ŚWIADCZENIA PIELĘGNACYJNE I OPIEKUŃCZE W ZAKRESIE PIELĘGNIARSKIEJ OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ DOMOWEJ

 

MISJA:    „Zdrowie i dobro pacjentów naszym celem nadrzędnym”

Naszą misją jest:

Zapewnienie naszym Pacjentom opieki zdrowotnej na najwyższym poziomie   w atmosferze szacunku, życzliwości oraz poczucia bezpieczeństwa w oparciu o najbardziej aktualną wiedzę medyczną.

Traktujemy naszą pracę jako sposób, by zrobić coś dobrego na rzecz drugiego, zwłaszcza chorego człowieka. Chcemy pomagać w zachowaniu zdrowia na najwyższym możliwym poziomie oraz ułatwiać optymalne przejście przez stan choroby udzielając fachowej pomocy w dążeniu do uzyskania ulgi w cierpieniu,  czy po prostu oferując obecność drugiego życzliwego człowieka.

Zdrowie i życie ludzkie jest największą wartością, dlatego wg najlepszej wiedzy chcemy dołożyć wszelkich starań by nasza opieka nad pacjentami dawała im poczucie bezpieczeństwa

Naszą misję realizujemy poprzez:

Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych naszych pacjentów przez świadczenie najwyższej jakości kompleksowych usług zdrowotnych poprzez:

·        stałe identyfikowanie potrzeb zdrowotnych pacjentów i ich zaspokajanie

·        zatrudnianie personelu cechującego się wysokimi kwalifikacjami

·        stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu

·        prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz stymulowanie pracowników do szkoleń zewnętrznych

·        wykorzystywanie sprzętu i technologii medycznych cechujących się najwyższą jakością

·        wyposażenie jednostki w wysokiej jakości sprzęt medyczny

·        tworzenie przyjaznej atmosfery w zakładzie i sprzyjanie życiu rodzinnemu pracowników

·        sprawną i profesjonalną obsługę pacjentów

·        stałe rozszerzanie dotychczasowego zakresu usług

·        badanie satysfakcji pracowników i pacjentów